Sport.pl

Polonia znalazła sponsora na Grand Prix

Po turnieju w Auckland kibice żużla przypomnieli sobie o tym, że za niecały miesiąc zawody dotrą do Polski. 20 kwietnia, po ponaddwuletniej przerwie Grand Prix powitamy znowu w Bydgoszczy. Jest też sponsor
Jesteś kibicem z Bydgoszczy? Dyskutuj i dołącz do nas na Facebooku Sport.pl Bydgoszcz »

Już około trzech czwartych wejściówek znalazła swoich nabywców. A w kolejnych dniach zapewne ta liczba jeszcze się zwiększy, ponieważ od sukcesu polskich żużlowców w Nowej Zelandii klub zanotował znaczny wzrost zainteresowania biletami na bydgoskie zawody.

Praktycznie komplet ma już trybuna główna, gdzie są najwyższe ceny. Dobrze sprzedają się także bilety na dostawianą widownię. Nabywców znalazła już prawie połowa wejściówek na sektor B. Organizatorzy zapewnili, że nie będzie tam tak wielkiego ścisku jak w ubiegłych latach. - Do sprzedaży przygotowaliśmy 6,5 tys. biletów, aby nie było tam tak dużego tłoku jak na poprzednich zawodach - mówi Leszek Tillinger, dyrektor organizacyjny turnieju na konferencji prasowej w ratuszu. - Miejsc na stadionie będzie jednak i tak więcej, ponieważ zostaną dostawione cztery trybuny - dodaje.

Bydgoskie Grand Prix będzie miało także sponsora tytularnego. W nocy ze środy na czwartek klub dogadał się z producentem kosmetyków do pielęgnacji aut i motocykli z logo Speedway Grand Prix.

Motor Sport Wash Speedway European Grand Prix rozpocznie się 20 kwietnia o godz. 19. Zakończenie zawodów jest planowane na godz. 21.50.

Więcej o: