Jak będzie wyglądać Polonia w ekstralidze - wzory kevlaru

Żużlowcy Polonii będą jeździć w ekstralidze w biało-czerwonych strojach. To z szacunku wobec tradycji klubu i jego barw. Na kevlarach są także loga sponsorów - one akurat znajdują się tam z powodu pieniędzy.




Bydgoska Polonia zaprezentowała projekt nowych żużlowych kevlarów, w których zespół będzie startował w tym sezonie. Został już przesłany do firmy w Częstochowie, która zajmie się szyciem kombinezonów dla zawodników. - Czekamy teraz na termin realizacji - informuje Piotr Januszkiewicz, menedżer marketingu Polonii.

Przesłany projekt (przedstawiony na zdjęciach obok) pokazuje jak będzie wyglądał kombinezon przeznaczony dla juniorów drużyny. Ubrania dokładnie w takim kształcie dostanie trzech z nich: Bartosz Bietracki, Karol Jóźwik i Łukasz Wieliński, czyli młodzieżowcy, którzy nie mają kontraktów zawodowych, lecz amatorskie. Są więc tam tylko loga firm sponsorujących cały klub, z którymi żużlowa spółka podpisała umowy. Takich reklam Polonia będzie miała siedem, większość to przedsiębiorstwa budowlane i żadna to niespodzianka, bo w radzie nadzorczej klubu zasiadają ludzie związani z tą branżą.

- Trzy z powyższych firm w sezonie 2012 po raz pierwszy rozpoczynają współpracę z Polonią Bydgoszcz. Tym bardziej jesteśmy wdzięczni, że od razu tak bardzo nam zaufały, przekazując istotny zastrzyk gotówki do kasy klubu - wylicza Januszkiewicz.

Ile kosztuje taka reklama? Umowy handlowe z firmami sa tajemnicą. Z oficjalnej oferty marketingowej przedstawionej na stronie internetowej Polonii dowiadujemy się jednak, że logo firmy na stroju to koszt od 15 do 50 tys. zł. Najdroższa jest reklama umieszczona na prawym przedramieniu, które przy okazji zawodów żużlowcy ochoczo pokazują do telewizyjnych kamer - na niej widać akurat Budopol. Później jest prawe udo - z Gotowskim (40 tys.), prawa łydka (30 tys.), prawe ramię (25 tys.), a najtańsze reklamy to te na kolanie i u góry lub u dołu plastronu (15 tys.).