Słodycze za bilety. Zawisza ma pomysł na frekwencję [WIDEO]

Bydgoski klub rozpoczyna akcję sprzedaży wejściówek na mecze ekstraklasy za złotówkę. Żeby je kupić, trzeba najpierw nabyć za ok. 10 zł słodycze, które potem przekazane zostaną do domów dziecka.
Jesteś kibicem z Bydgoszczy? Dyskutuj i dołącz do nas na Facebooku Sport.pl Bydgoszcz

Pomysłodawcą akcji jest właściciel Zawiszy Radosław Osuch. - Mam nadzieję tym pomysłem zarazić inne kluby ekstraklasy. Bo mniejsze lub większe problemy z frekwencją na stadionach mają wszyscy. Wiem, że kilka klubów rozdaje za darmo spore ilości biletów. Dlaczego zatem przy okazji nie pomagać dzieciom? - pyta Osuch.

Inauguracja akcji już nastąpiła. Na swojej stronie internetowej kilka dni temu bydgoski klub ogłosił, że kibice chcący obejrzeć na żywo sobotni mecz z Lechem Poznań będą mogli nabyć wejściówki za złotówkę. Trzeba jednak przynieść słodycze i zostawić je w kasie. Efekt? W ciągu kilku dni udało się zgromadzić cały karton słodkości. Przekazane one zostaną do bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczych.

Dzięki akcji Zawisza może liczyć, że uda się podnieść fatalną frekwencję na stadionie. Mecze piłkarzy od ponad roku bojkotowane są przez kiboli. Frekwencja na spotkaniach bydgoskiej drużyny jest najniższa w całej lidze.